Berendsen bv

Te druk? Schakel een telefoondienst in!

Geplaatst op

In de moderne tijd waar we nu in leven is het steeds belangrijker geworden om een hoge klanttevredenheid te hebben voor het succes van je bedrijf. Door vele mogelijke interacties en social media kun je namelijk al snel omlaag gehaald worden met je bedrijf als je klantenservice niet goed voor elkaar is en je de klant te weinig te woord staat. Al werk je nog zo hard en goed! Uiteraard wil je ook graag dat je bedrijf succes boekt en steeds meer klanten binding krijgt. Daarom is het helemaal nog niet zo slecht om eens te kijken om een telefoondienst uit te besteden. Maar hoe werkt het en wat zijn de voordelen nou precies? Vragen die we je graag beantwoorden in deze blog.

Kostenbesparing

Je zou denken dat de uitbesteding van een telefoondienst veel geld zou kosten, maar niets is minder waar! Als je dit namelijk zelf allemaal moet aanschaffen ben je al veel geld kwijt aan alleen al het apparatuur en abonnementen. Ook heb je dan personeel nodig wat vaak ook niet uit maar één persoon kan bestaan vanwege de vrije dagen, vakantie en ziekteverzuim. Al met al is het dus gemakkelijker om een aanbesteding te doen voor een vaste afgesproken prijs.

24/7 bereikbaarheid

Bij een externe telefoondienst beschikken ze over een groot aantal personeelsleden, waardoor de mogelijkheid wordt gegeven om 24/7 bereikbaar te zijn voor de klant. Het kan zijn dat jouw bedrijf geen 24/7 zaken doet, maar het is voor je klanten al vaak fijn om gehoord te worden en het idee te krijgen dat ze uiteindelijk geholpen gaan worden. Je doet in dit geval dan ook precies wat de klant wilt. Door de communicatie goed door te nemen met de telefoondienst kun je zelf op tijd handelen met de desbetreffende klant.

Mis nooit een gesprek

Bij een telefoondienst als antwoordservice.nl wordt er ook gedacht aan het doorgeven van verslag met daarin het gesprek van de desbetreffende klant. Zo mis je nooit een gesprek en weet je goed hoe de zaken ervoor staan.

Je hebt het zelf in de hand

Uiteraard zullen er ook telefoontjes zijn van klanten die jij liever zelf opneemt. Je kunt dit uiteraard aangeven, maar je kunt er ook voor kiezen dat jezelf bepaald welk telefoonnummer opgenomen wordt door de telefoondienst. Tevens hoef je dit ook niet van tevoren aan te geven. Er is altijd iemand bij de telefoondienst die de telefoon voor je op kan nemen met de nodige informatie.

Gerelateerde berichten

Over ons

We nemen de leukste tips met je door. Lees onze teksten en blijf op de hoogte.

Contactgegevens

Via info @ berendsenbv.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden